بازی Oddworld: Soulstorm Enhanced Edition به استیم می آید

بازی Oddworld: Soulstorm Enhanced Edition به استیم می آید

پس از عرضه به عنوان یک انحصاری زمان‌بندی شده در فروشگاه Epic Games ، Oddworld Inhabitants  اعلام کرد که Oddworld: Soulstorm Enhanced Edition نیز به Steam خواهد آمد. اگرچه تاریخ انتشار مشخص نشده است، اما یک تریلر جدید وجود دارد.

 

به عنوان دنباله ای برای Oddworld: New 'n' Tasty!، Oddworld: Soulstorm می بیند که آبه رهبری Mudokons تازه آزاد شده را بر عهده دارد. البته زمان زیادی نمی گذرد که گلوکون ها در مسیر خود داغ هستند. آبه باید به مخفی کاری، ساخت اقلام و فرماندهی Mudokon های مختلف تکیه کند تا از چنگال آنها در امان بماند.

 

نسخه پیشرفته‌تر، مکانیک‌های گیم‌پلی بهبود یافته و Slig و هوش مصنوعی بهتری را ارائه می‌دهد. همچنین بسته به نسخه بازی، محتوای جدیدی ارائه می‌کرد بازیکنان PlayStation و Epic Games Store Toby’s Escape را دریافت کردند در حالی که بازیکنان Xbox Vykkers Labs را دریافت کردند.

 

به همراه رایانه شخصی از طریق فروشگاه Epic Games ، Oddworld: Soulstorm Enhanced Edition نیز برای Xbox One، Xbox Series X/S، PS4 و PS5 در دسترس است.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازی Oddworld: Soulstorm Enhanced Edition به استیم می آید

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/4921

خبرنامه بازی ها

گالری